- Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm.
- Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
- Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
- Staying updated on Volkswagen Group’s latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
- Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction.
- Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.
- 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
- Strong communication skills, with a minimum C1 level in German.
- Very good knowledge of English language, minimum B2 level for internal communication, documentation & training.
- Excited about the opportunity to contribute to Volkswagens continued success and growth in the automotive sector.
- The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
- Strong attention to detail and organizational skills.
- Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
- A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes at Volkswagen Group.
- Experience with luxury brands and high-end customer relationships, particularly in the automotive sector.
- Familiarity with CRM systems.
- Interest in the automotive industry, with a passion for cars and Volkswagen Group’s cutting-edge technology.
- Work in a modern office at Global Office Park, right in the heart of Katowice.
- Comprehensive benefits package, including a benefits system (MyBenefit), private healthcare, and life insurance.
- Stable full-time employment based on an employment contract.
- Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
- Team-building events to foster a collaborative work environment.
- Team leader support at every stage of cooperation.
- Grow your career while contributing to the future of luxury automotive experiences with Volkswagen Group.
- Sharing the costs of foreign language classes.
- Remote work opportunities.
- No dress code.
Podobne oferty:
11.12.2025
Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Firma: Conrad Electronic Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe Weryfikacja zamówień Budowanie dobrych relacji z klientami Współpraca z innymi działami w celu usprawnienia obsługi...
11.12.2025
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi – telefoniczny i mailowy, udzielanie informacji o produktach oraz wsparcie w zakresie ich obsługi, pomoc przy realizacji zamówień, zwrotów i zapytań technicznych, dbałość o wysoką jakość komunikacji i pozytywne doświadczenie klienta, współpraca z zespołem w...
11.12.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów telefonicznych, ma techniczny zmysł i potrafi znaleźć rozwiązanie...