- Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm.
- Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
- Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
- Staying updated on the latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
- Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction.
- Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.
- 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
- Strong communication skills, with a minimum C1 level in Italian.
- Very good knowledge of English language, minimum B2 level for internal communication, documentation & training.
- Excited about the opportunity to contribute to continued success and growth in the automotive sector.
- The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
- Strong attention to detail and organizational skills.
- Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
- A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes.
- Remote work from home
- Comprehensive benefits package, including a benefits system (MyBenefit), private healthcare, and life insurance.
- Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
- Team-building events to foster a collaborative work environment.
- Team leader support at every stage of cooperation.
Podobne oferty:
26.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów z zachowaniem wysokich standardów Rozwiązywanie zgłoszeń i aktywne wsparcie klientów w codziennych potrzebach Realizacja i monitorowanie wskaźników satysfakcji klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) i podstawowa...
26.12.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej, z zachowaniem najwyższych standardów firmy. Aktywne dążenie do realizacji i przekraczania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klienta (Customer Satisfaction). Skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń oraz dogłębne zrozumienie potrzeb...
25.12.2025
Konsultantka / Konsultant telefoniczny z j. niemieckim
Firma: Carework Plus Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Twoje zadania: Obsługa klienta z Niemiec telefonicznie i pisemnie, Organizacja pracy opiekunów w Niemczech, Współpraca z niemieckimi planistami i doradcami klienta, Nadzór nad dokumentacją cyfrową i rejestrowaniem czasu pracy, Planowanie urlopów i koordynacja pracy opiekunów, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi...