- Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm.
- Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
- Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
- Staying updated on Group’s latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
- Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction
- Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.
- 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
- Strong communication skills, with a minimum C1 level in Italian.
- Very good knowledge of English language, minimum B2 level for internal communication, documentation & training.
- Excited about the opportunity to contribute to Volkswagens continued success and growth in the automotive sector.
- The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
- Strong attention to detail and organizational skills.
- Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
- A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes at Group.
- Experience with luxury brands and high-end customer relationships, particularly in the automotive sector.
- Familiarity with CRM systems
- Interest in the automotive industry, with a passion for cars and Group’s cutting-edge technology.
- Support the Group, a recognized name in the automotive industry known for its commitment to quality, innovation, and customer satisfaction
- Remote work from home
- Comprehensive benefits package, including a benefits system (MyBenefit), private healthcare, and life insurance.
- Stable full-time employment based on an employment contract
- Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
- Team-building events to foster a collaborative work environment.
- Team leader support at every stage of cooperation.
- Grow your career while contributing to the future of luxury automotive experiences with Group.
Podobne oferty:
17.03.2025
Konsultant ds. klienta z językiem duńskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Wsparcie dla klientów przez telefon, email, chat, Wsparcie techniczne, Zarządzenie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń, Zarządzanie reklamacjami, Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, Inicjowanie połączeń wychodzących w celach administracyjnych. Skupienie na jakości obsługi, Biegłe znajomość...
17.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Norweskojęzycznego
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Pomoc klientom poprzez telefon, e-mail oraz czat; Wsparcie techniczne oraz administracyjne, m.in. zbieranie opinii, przypomnienia o płatnościach; Obsługa reklamacji oraz zapytań dotyczących umów i rozliczeń; Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych na pierwszej i drugiej linii wsparcia. Doskonała znajomość...
17.03.2025
Konsultant ds. Klientów Niemieckojęzycznych
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Profesjonalna obsługa klientów telefonicznie, w tym promowanie ofert i akcji promocyjnych. Informowanie o zaletach produktów. Realizacja celów sprzedażowych. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Wysoka jakość obsługi w celu zapewnienia satysfakcji klientów. Współpraca zespołowa dla efektywnej obsługi...