Company Overview:
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
Location: Remote work, Poland area
Your daily tasks:
- Providing the highest level of customer service;
- Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner;
- Achieving quality goals for calls and customer satisfaction.
What do we expect from you?
- Language: Fluent knowledge of both Czech and Slovak and good knowledge of English (B1);
- Experience: Good to have experience in customer service;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated and enthusiastic, not scared of challenges.
Advantages will be:
- Ability to prioritize and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail;
- Developed soft skills.
Working conditions:
- Type of contract you choose yourself (freelance contract for students below 26 years old and employment contract for employees above 26 years old);
- Basic salary + monthly bonuses;
- Work fully remotely from the comfort of your own home (Poland area only).
What else should you know?
- Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- We offer private Medicover healthcare;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne oferty:
10.01.2025
Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży Krajowej
Firma: STEGU Sp. z o.o.
Lokalizacja: opolskie / Jełowa
Od kandydata do pracy na tym stanowisku oczekujemy: wykształcenia min. średniego, umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość obsługi programu Comarch ERP będzie dodatkowym atutem, bardzo dobrej organizacji czasu pracy, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Zakres obowiązków:...
10.01.2025
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)
Firma: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta Realizacja celów...
10.01.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...