Location: Remote from Poland
Your daily tasks:
- Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone);
- Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner;
- Achieving quality goals for calls and customer satisfaction.
- Language: Proficiency in Dutch (B2) and English (B2);
- Experience: Cool if you have experience in sales;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated and enthusiastic.
- Ability to prioritize and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail;
- Sales skills;
- Soft skills.
- Type of contract: employment contract;
- Basic salary + bonuses;
- Work environment: Remote work from Poland.
- Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- We offer private Medicover insurance;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
Podobne oferty:
21.12.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Miejsce pracy: Lublin, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba ta utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie : Telefoniczna oraz...
21.12.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nich swobodnie komunikować posiadasz...
20.12.2024
Specjalista do spraw obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Oferta skierowana do osób powyżej 50 roku życia, zarejestrowana w PUP Rzeszów.Obsługa klienta w biurze na programach dedykowanych.1. Przedstawienie oferty i sporządzanie oferty (cennika)2. Wprowadzanie danych klienta i przygotowanie odpowiedniej dokumentacji.3. Projekt i produkcja klepsydr (elektronicznych i standardowych...