Location: Remote work from Poland area.
Your daily tasks:
- Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls);
- Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner.
What do we expect from you?
- Language: Native level of Slovenian and very good English level (B2);
- Experience: Customer Service experience is a must, medical background knowledge is a plus;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated, enthusiastic.
Advantages will be:
- Ability to prioritize and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail.
Working conditions:
- Type of contract you choose yourself (freelance contract for students or employment contract);
- Working from whole Poland area.
- Working Monday to Friday during business hours.
- Comprehensive training designed to prepare you for an exceptional working experience.
We offer:
- Co-financing for eyeglasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- Private Medicover healthcare;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne oferty:
15.11.2025
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Katowice, ul. Żeliwna 36
Zadania: Przyjmowanie materiału do badań Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego Telefoniczna obsługa klientów Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich Prowadzenie bieżących spraw biurowych Oczekiwania: Wykształcenie policealne/wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne Znajomość języka...
14.11.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Udzielanie wsparcia klientom niemieckojęzycznym za pośrednictwem telefonu, czatu i formularzy online Pomoc w sprawach związanych z zamówieniami, zwrotami oraz obsługą urządzeń domowych Udzielanie informacji o produktach i doradztwo w zakresie akcesoriów oraz rozwiązywanie bieżących problemów technicznych...
14.11.2025
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem hiszpańskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM oraz zapewnienie ich prawidłowego zakończenia i monitorowania. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Informowanie klientów o aktualnych ofertach, politykach i...