Your daily tasks:
- Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls);
- Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner.
What do we expect from you?
- Language: Native level of Slovenian and good English level (B1);
- Experience: Customer Service experience is a must, medical background knowledge is a plus;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated, enthusiastic.
Advantages will be:
- Ability to prioritize and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail.
Working conditions:
- Type of contract you choose yourself (freelance contract for students or employment contract);
- Remote working from whole Poland area.
- Working Monday to Friday during business hours.
- Comprehensive training designed to prepare you for an exceptional working experience.
We offer:
- Co-financing for eyeglasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Dont hesitate and apply now!
Podobne oferty:
14.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym
Firma: Delta Controls Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność obsługi komputera i programów MS Office (Word, Excel)...
14.03.2025
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów Czego...
14.03.2025
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta
Firma: Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Główne zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie zadań w obszarze płatności i stypendiów studenckich takich jak: nadawanie opłat za studia i przysługujących zniżek, wystawianie faktur na wniosek studenta, obsługa podań finansowych, ewidencja i rozpatrywanie wniosków stypendialnych, przygotowywanie decyzji...