Join our team at Foundever!
Are you looking for a job in a dynamic environment where you can develop your skills and gain experience in the outsourcing and consulting industry? We are a leading company with 1600 great people across Poland (Warsaw, Gdansk, and W@H), and now we are looking for you to join our team!
Your daily tasks:
- Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls);
- Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner.
What do we expect from you?
- Language: Fluent knowledge of Slovenian (C2) and good knowledge of English (B1);
- Experience: Customer Service experience is a must, medical background knowledge is a plus;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated, enthusiastic.
Advantages will be:
- Ability to prioritise and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail.
Working conditions:
- Type of contract: Contract of Employment or Mandate Contract for students under 26.
- Remote work from Poland
We offer:
- Co-financing for eyeglasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- Private Medicover healthcare;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Dont hesitate and apply now!
Podobne oferty:
13.06.2025
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...
13.06.2025
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z wewnętrznych narzędzi. Przetwarzanie ręcznych zwrotów pieniędzy i rozpatrywanie skarg związanych z RODO z należytą starannością...
13.06.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klienta przed i po sprzedaży, w tym zapytania przez różne kanały: formularz, e-mail, czat, i media społecznościowe. Zarządzanie reklamacjami gwarancyjnymi i technicznymi problemami. Doradztwo produktowe i prezentacja ofert specjalnych. Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi. Utrzymanie wysokiej jakości...