Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Warszawa | Numer ref.: CSS/076/EUR
Oferta:
- Praca w globalnej organizacji reprezentującej markę premium branży żywnościowej
- Miła atmosfera w pracy
- Dofinansowanie karty MultiSport, pakietu medycznego lub Flexipass
- Szkolenia językowe i platforma e-learningowa dla wszystkich pracowników
- Chillout room i owocowe wtorki
- Elastyczne godziny pracy i możliwość korzystania z home office
- Wsparcie pracowników w działach CSR
- Konkursy, nagrody i wyróżnienia
Wymagania:
- Wykształcenie logistyczne, ekonomiczne lub pokrewne
- Min. 2 lata doświadczenia na podobny stanowisku
- Dobra znajomość programu Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe, wykresy, statystyki)
- Umiejętność obsługi systemu do zarządzania zamówieniami (mile widziane znajomość JD Edwards)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Umiejętność pracy zespołowej pod presją czasu
- Zaangażowanie, otwartość, komunikatywność, przyjmowanie odpowiedzialności
Zadania:
- Obsługa systemu w obszarze EDI: wprowadzanie i monitoring zamówień, identyfikacja i korekta błędów, zmiany ustawień, wdrażanie klientów
- Wprowadzanie cenników rabatów do JD Edwards
- Kompletowanie i zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów logistycznych (WDT i QUICK Fixes)
- Wystawianie faktur sprzedażowych i korygujących oraz ich wysyłka (fizycznie i elektronicznie)
- Monitorowanie Customer Service mail i rozwiązywanie zgłoszeń
- Ścisła współpraca z klientem oraz z działem sprzedaży (w tym krajów bałtyckich), marketingu, finansowym i fabrykami
- Poszukiwanie możliwości i wdrażanie usprawnień procesów
- Wspieranie działu w osiąganiu oczekiwanych wskaźników KPI
Komentarze