- As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card.
- Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps.
- Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards, statements and PIN letters.
- Managing card limits and processing product changes; updating contact information, including 3D secure mobile numbers; supporting online and telephone banking services; recording complaints and initiating goodwill refunds.
- Stick to regulations and processes.
- Protect our clients sensitive data.
- Fluent in German (minimum C1 level) and very good command of English (minimum B2 level)
- Excellent communication and interpersonal skills
Strong ability to assess customer needs and provide tailored solutions - High level of flexibility and adaptability to evolving topics
- A customer-focused mindset with the ability to remain calm and empathetic in various situations
- Sales orientation is a plus, as cross-selling and upselling may become part of the role over time
- Ability to make criminal record background check
- Good computer skills and be customer-oriented
- 24/7 support
- A dynamic, international work environment in one of the worlds leading customer experience companies
- Comprehensive training and onboarding, so you feel confident from day one
- Opportunities for professional development (Concentrix Academy and mentoring programs for the future Team Leaders and Operational Managers)
- Language classes: English and Polish.
- Refer a Friend and Earn - bonuses for the friends recommendations
- An access to the e-learning platforms: LinkedIn Learning, Concentrix University
- Flexible working schedule with additional compensation for night shifts
- The chance to be part of a forward-thinking, digital-first team
- Work from home
- A diverse and inclusive culture that values your ideas and individuality
- Well-being programs, team events and employee engagement activities
- Apply now and become part of a team that values clarity, connection, and customer satisfaction.
Podobne oferty:
09.10.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
09.10.2025
Specjalista ds. rezerwacji i obsługi klienta
Firma: Promy Cargo sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
obsługa systemów rezerwacyjnych operatorów morskich i kompleksowe zarządzanie rezerwacjami promowymi utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów współpraca z armatorami promowymi oraz doskonalenie procesów operacyjnych zapewnienie terminowego i precyzyjnego przepływu...
09.10.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Lacertis Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy. Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta. Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości...