- Deliver written customer support via email for the Danish market.
- Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools.
- Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy.
- Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and solution-focused.
- Work with multiple systems efficiently while maintaining a high level of precision.
- Fluent Danish (C1) and English (C1) – both written and spoken.
- Excellent communication skills and the ability to clearly explain solutions.
- Strong analytical and problem-solving mindset.
- Patience, empathy, and emotional resilience.
- Typing speed of 150+ keystrokes per minute and solid computer literacy.
- Availability for full-time on-site work in Szczecin.
- Employment based on a labor contract
- Salary: 11 770 PLN gross per month
- Engaging trainings
- Benefit package: private healthcare by LuxMed, MyBenefit with monthly budget, private life insurance, MultiSport, fruits on Wednesdays and occasionally Pizza Days
- Talent Development Program: a transparent career paths and promotions
- CNX Academy: with mentoring program
- CNX University: with unlimited online trainings available
- Refer a friend: bonus for recommending a friend up to 4000pln
- Amazing work culture: we celebrate cultural differences among us and have plenty of integration events onsite
- Modern office in the heart of Szczecin center
Podobne oferty:
28.07.2025
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...
28.07.2025
Customer service specialist in the automotive with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying...
28.07.2025
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta Bycie...