- Handling incoming calls in English.
- Handling app.
- Registering customer requests and building the right relationship with them.
- Diagnosing and resolving accepted requests.
- Entering data into the system.
- Ensuring high quality of customer service.
- Fluency in English.
- Communication skills and attitude towards working with people.
- High personal culture and customer orientation.
- Positive attitude to work.
- Full-time employment contract.
- Paid training to prepare for work.
- Rich social package (MyBenefit cafeteria, private medical care, life insurance).
Podobne oferty:
01.05.2024
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza
- obsługa i nawiązywanie kontaktu z pacjentem oraz pracownikami komórek organizacyjnych placówki poprzez rozmowę telefoniczną, - udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych, - dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i...
01.05.2024
Pracownik Sezonowy
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie / Rawa Mazowiecka, ul. Słowackiego 72 A
Praca na sezon wakacyjny. Opis stanowiska: Poszukujemy pracowników - praca sezonowa! Maturzysto, zdobądź pierwsze doświadczenie!!! Zastanawiasz się, jak wykorzystać swoje najdłuższe wakacje w życiu? Dołącz do nas! Pracuj z nami, dobrze się baw i zarób na wspaniały wakacyjny wyjazd! Zakres obowiązków : Obsługa...
01.05.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole PZU Pomoc - Oferty
Firma: GRUPA PZU
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadczenia, odpowiedzialność za rzetelność wydawanych decyzji oraz...