- Handling incoming calls in English.
- Handling app.
- Registering customer requests and building the right relationship with them.
- Diagnosing and resolving accepted requests.
- Entering data into the system.
- Ensuring high quality of customer service.
- Fluency in English.
- Communication skills and attitude towards working with people.
- High personal culture and customer orientation.
- Positive attitude to work.
- Full-time employment contract.
- Paid training to prepare for work.
- Rich social package (MyBenefit cafeteria, private medical care, life insurance).
Podobne oferty:
11.03.2025
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
11.03.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów...
11.03.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz wykształcenie wyższe dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office...