Customer Support Specialist with French in the retail industry

Customer Support Specialist with French in the retail industry
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
  • Deliver written customer support via email for the French market. 
  • Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. 
  • Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. 
  • Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and solution-focused. 
  • Work with multiple systems efficiently while maintaining a high level of precision. 
Requirements:
  • Fluent French (C1) and English (C1) – both written and spoken. 
  • Excellent communication skills and the ability to clearly explain solutions. 
  • Strong analytical and problem-solving mindset. 
  • Patience, empathy, and emotional resilience. 
  • Typing speed of 150+ keystrokes per minute and solid computer literacy. 
  • Availability for full-time on-site work in Szczecin. 
We offer:
  • Employment based on a labor contract 
  • Salary: 7344 PLN gross per month 
  • Engaging trainings 
  • Benefit package: private healthcare by LuxMed, MyBenefit with monthly budget, private life insurance, MultiSport, fruits on Wednesdays and occasionally Pizza Days 
  • Talent Development Program: a transparent career paths and promotions 
  • CNX Academy: with mentoring program 
  • CNX University: with unlimited online trainings available 
  • Refer a friend: bonus for recommending a friend up to 4000pln 
  • Amazing work culture: we celebrate cultural differences among us and have plenty of integration events onsite 
  • Modern office in the heart of Szczecin center 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.09.2025

Pracownik obsługi klienta

Firma: Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty

Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice

OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY, WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM.

Więcej informacji

02.09.2025

Polish-English Travel Customer Service Support Specialist

Firma: TTEC

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

What You’ll be Doing Do you have a passion for helping others and giving them peace of mind? In this role, you’ll work to resolve the customer’s issues before escalating to the next level. Whether it’s getting answers for customers quickly, consulting on products with compassion or resolving their issues with a smile,...

Więcej informacji

02.09.2025

Specjalista ds. badań satysfakcji klienta

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie informujesz klientów o promocjach i „robisz im dzień” za pomocą...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia