- As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card.
- Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps.
- Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards, statements and PIN letters.
- Managing card limits and processing product changes; updating contact information, including 3D secure mobile numbers; supporting online and telephone banking services; recording complaints and initiating goodwill refunds.
- Stick to regulations and processes.
- Protect our clients sensitive data.
- Fluent in German (minimum C1 level) and very good command of English (minimum B2 level).
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Strong ability to assess customer needs and provide tailored solutions.
- High level of flexibility and adaptability to evolving topics.
- A customer-focused mindset with the ability to remain calm and empathetic in various situations.
- Sales orientation is a plus, as cross-selling and upselling may become part of the role over time
- Good computer skills
- A dynamic, international work environment in one of the worlds leading customer experience companies.
- Comprehensive training and onboarding, so you feel confident from day one.
- Work at home (100% remote from Poland) and IT devices.
- Opportunities for professional development (Concentrix Academy and mentoring programs for the future Team Leaders and Operational Managers).
- Private medical healthcare, and life insurance.
- Multisport card or MyBenefit vouchers.
- Language classes.
- Refer a Friend and Earn - bonuses for the friends recommendations.
- An access to the e-learning platforms: LinkedIn Learning, Concentrix University.
- Flexible working schedule with additional compensation for night shifts.
- A diverse and inclusive culture that values your ideas and individuality.
- Well-being programs, team events and employee engagement activities.
Podobne oferty:
26.10.2025
Customer Service Specialist z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Profesjonalną obsługę klientów telefonicznie i mailowo Pomoc w odczycie liczników prądu Wyjaśnianie faktur i udzielanie informacji o zmianach w ofercie Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie B2+ :) Dyspozycyjność do pracy z naszego biura od 17.11.2025! Otwartość i świetne umiejętności...
26.10.2025
Doradca klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
telefoniczna i mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych udzielanie informacji dotyczących rozliczeń i ofert usług wsparcie w zakresie odczytów liczników oraz wyjaśnianie kwestii związanych z fakturami dbanie o wysoki standard kontaktu i pozytywny wizerunek firmy znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2...
26.10.2025
Lider elektroniki z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów telefonicznych, ma techniczny zmysł i potrafi znaleźć rozwiązanie...