- Deliver written customer support via email for the Swedish market.
- Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools.
- Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy.
- Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and solution-focused.
- Work with multiple systems efficiently while maintaining a high level of precision.
- Fluent Swedish (C1) and English (C1) – both written and spoken.
- Excellent communication skills and the ability to clearly explain solutions.
- Strong analytical and problem-solving mindset.
- Patience, empathy, and emotional resilience.
- Typing speed of 150+ keystrokes per minute and solid computer literacy.
- Availability for full-time on-site work in Szczecin.
- Employment based on a labor contract
- Salary: 10800 PLN gross per month
- Engaging trainings
- Benefit package: private healthcare by LuxMed, MyBenefit with monthly budget, private life insurance, MultiSport, fruits on Wednesdays and occasionally Pizza Days
- Talent Development Program: a transparent career paths and promotions
- CNX Academy: with mentoring program
- CNX University: with unlimited online trainings available
- Refer a friend: bonus for recommending a friend up to 4000pln
- Amazing work culture: we celebrate cultural differences among us and have plenty of integration events onsite
- Modern office in the heart of Szczecin center
Podobne oferty:
04.07.2025
Ekspert serwisu z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Lubisz rozmawiać, masz wyczucie w kontakcie z ludźmi i mówisz świetnie po niemiecku? Mamy pracę, w której to wystarczy - serio. Dołącz do zespołu w Katowicach i pomagaj klientom w taki sposób, w jaki sam chciałbyś być być obsłużony. Bez wciskania, bez stresu, bez angielskiego. Co będziesz robić? odbierasz...
04.07.2025
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po...
04.07.2025
Customer Support Specialist with Dutch in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the Dutch market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and...