LOTAMS is one of the most dynamically developing MRO – aircraft maintenance repair and overhaul company in the region.
We are Embraer Authorised Service Centre.
- Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients
- Developing and verifying framework service contracts
- Ongoing updating and verification of existing agreements and documents
- Issuing and substantively controlling invoices related to the provision of services
- Continuous monitoring of the invoicing process and the timeliness of sales receipts
- Continuous collaboration with client representatives and external entities within the framework of existing agreements
- Continuously strive to improve Customer Relations with efficient & prompt service, using own initiative to resolve complex issues
- Proactively looks for better ways of working in order to ensure we provide best service to our customers
- Works closely with Sales, Marketing, Finance, Quality, Logistics and Production departments to monitor customer requirements throughout the order process, advising Customers & Sales of any change and provide alternatives solutions to meet customer requests
- Manage Customer complaints
- Maintain Customer Service Processes, standard and key deliverables to support customer centric organization
- Partner with all functional areas to ensure best customer experience
- Bachelor’s degree or equivalent experience
- Minimum 2 years of related experience, preferably in aviation industry
- Fluent in English and Polish, additional languages are a plus
- Customer-oriented with the ability to adapt and respond to different types of characters
- Effective communication skills across all levels of the business
- Special prices for flight tickets
- Flexible forms of employment
- Social benefits package
- Bonus system
Podobne oferty:
18.03.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: POLPHARMA S.A.
Lokalizacja: pomorskie / Starogard Gdański
Zadania: Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie wizerunku firmy Regularne analizowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, aby...
18.03.2025
Pracownik Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa połączeń przychodzących Budowanie trwałych relacji z Klientami i dbanie o ich satysfakcję Udział w szkoleniach i codziennym rozwoju Otwartości na naukę i odpowiedzialności Umiejętności pracy pod presją czasu oraz...
18.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Andrychów
Dlaczego widzisz to ogłoszenie? Ponieważ stale rośniemy i rozwijamy naszą firmę. Obecnie mamy na pokładzie 190 pracowników, ale chcemy zatrudnić jeszcze więcej osób, aby sprostać naszym ambitnym planom! Kim jest Nasz Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta? To osoba, która: Chce rozwijać...