LOTAMS is one of the most dynamically developing MRO – aircraft maintenance repair and overhaul company in the region.
We are Embraer Authorised Service Centre.
- Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients
- Developing and verifying framework service contracts
- Ongoing updating and verification of existing agreements and documents
- Issuing and substantively controlling invoices related to the provision of services
- Continuous monitoring of the invoicing process and the timeliness of sales receipts
- Continuous collaboration with client representatives and external entities within the framework of existing agreements
- Continuously strive to improve Customer Relations with efficient & prompt service, using own initiative to resolve complex issues
- Proactively looks for better ways of working in order to ensure we provide best service to our customers
- Works closely with Sales, Marketing, Finance, Quality, Logistics and Production departments to monitor customer requirements throughout the order process, advising Customers & Sales of any change and provide alternatives solutions to meet customer requests
- Manage Customer complaints
- Maintain Customer Service Processes, standard and key deliverables to support customer centric organization
- Partner with all functional areas to ensure best customer experience
- Bachelor’s degree or equivalent experience
- Minimum 2 years of related experience, preferably in aviation industry
- Fluent in English and Polish, additional languages are a plus
- Customer-oriented with the ability to adapt and respond to different types of characters
- Effective communication skills across all levels of the business
- Special prices for flight tickets
- Flexible forms of employment
- Social benefits package
- Bonus system
Podobne oferty:
29.04.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50%...
29.04.2025
Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek
Firma: Planika Sp. z o. o.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
Obsługa i realizacja zamówień Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import) Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw Współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi Współpraca z działami sprzedaży, magazynem i księgowością Bardzo dobra znajomość języka angielskiego...
29.04.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Firma: Arthrex Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42
Twój zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień (sprzedażowe, komisowe, próbki itp.) od klientów Arthrex Polska; Bieżący kontakt z klientem (mailowy/telefoniczny) – odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów, usług, zamówień, reklamacji i innych kwestii związanych z działalnością...