- Handling telephone calls from technicians and installers of photovoltaic equipment
- Diagnosing and resolving incoming calls
- Controlling the correct resolution of technical faults that occur
- Cooperation with other levels of technical support and service engineers
- Entering data into the system
- Ensuring high quality of service
- Interest in modern technology, especially related to electrical engineering (knowledge of photovoltaic equipment is welcome),
- Problem-solving orientation,
- Knowledge of Swedish (C1) and English (B2)
- Availability to work in the office in Lublin (Czechów district)
- Stable employment - full-time employment contract from the first day of cooperation
- Convenient work system - we work from Monday to Friday from 09:00 to 17:00
- Social package (MyBenefit cafeteria, private medical care, life insurance, language courses)
- Training fully preparing for work
- Relocation package
Podobne oferty:
18.09.2024
Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+). Otwartość i doskonałe umiejętności...
17.09.2024
Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim
Firma: Dobre Biuro sp z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: 5000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| pełny etat Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach Praca z komputerem, obsługa programów graficznych, praca z dokumentami, komunikatorami oraz znajomość...
17.09.2024
Doradca Klienta na rynek niemiecki
Firma: TELUS Digital
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, Olivia Business Centre
Praca zdalna / hybrydowa / na miejscu Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów. Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail. Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania....