- Dive deep into our client’s platform and become the go-to expert.
- Deliver top-notch product support, partnering with customers to resolve issues via email and chat.
- Communicate clearly and effectively with both tech-savvy users and those who are new to the game.
- Tackle software issues and resolve escalated complaints with flair.
- Keep our customers smiling with your thoughtful and effective communication.
- Document every troubleshooting step and problem resolution like a pro.
- A communication maestro who excels in both written and verbal skills.
- A passionate problem-solver who loves helping customers.
- Fluent in English (C1 level).
- Self-driven, eager to learn, and a team player.
- Quick to adapt to shifting priorities without breaking a sweat.
- A logical thinker with a keen eye for details, able to methodically solve problems.
- Packed with soft skills—empathy, patience, and active listening are your superpowers.
- Familiar with (or can quickly master): Microsoft Office Suite, G-Suite, Google Sheets, PowerPoint, Zendesk, and Salesforce.
Podobne oferty:
28.06.2025
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa telefoniczna klientów niemieckojęzycznych. Wsparcie w zakresie napraw, gwarancji i części. Zdalne rozwiązywanie problemów. Dobór produktów dostosowanych do potrzeb klienta. Praca z systemem CRM. Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1). Doświadczenie w obsłudze klienta lub w serwisie (mile...
26.06.2025
Lider elektroniki z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów telefonicznych, ma techniczny zmysł i potrafi znaleźć rozwiązanie...
26.06.2025
Elektronikberater mit Deutsch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der Servicetechniker eine Verschnaufpause einlegen kann), Stimmst Produkte mit Kunden ab, um deren Bedürfnissen gerecht zu werden,...