Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
- Analiza danych sprzedażowych i rynkowych, identyfikacja szans i zagrożeń.
- Budowa modeli predykcyjnych (machine learning, AI) wspierających planowanie sprzedaży i segmentację klientów.
- Tworzenie raportów analitycznych dla zarządu i działów sprzedaży. Ścisła współpraca z biznesem.
- Współpraca z zespołami marketingu, IT i operacji w celu integracji danych i optymalizacji procesów.
- Wsparcie przy podejmowaniu decyzji biznesowych opartych na danych.
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Min. 3 lata doświadczenia jako Data Scientist lub Analityk Danych (preferowane w produkcji lub budownictwie).
- Znajomość Python, R, SQL i narzędzi do wizualizacji danych (Qlik Sense, Looker itp.).
- Doświadczenie w modelowaniu predykcyjnym, AI, machine learning, deep learning.
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie analizy danych, matematyki, statystyki lub pokrewnej.
- Znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Mile widziane: doświadczenie z Salesforce, SAP, Anaplan oraz znajomość branży cementowej lub budowlanej.
Podobne oferty:
10.05.2025
Analityk Danych Marketingowych
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Analiza danych klienckich z różnych źródeł i formułowanie rekomendacji dla działań marketingowych, Automatyzacja raportów i procesów analitycznych, Tworzenie zmiennych analitycznych i identyfikacja potrzeb danych, Przygotowywanie estymacji kosztowych dla planowanych aktywności, Segmentacja klientów i zarządzanie...
09.05.2025
Analityk ds. Wiedzy o Kliencie i Analiz Marketingowych
Firma: Grupa Inter Cars
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Młociny
Zadania na stanowisku Analiza danych klienckich z wielu dostępnych w firmie źródeł, celem dostarczania insightów do aktywności marketingowych Automatyzacja i rozwój narzędzi analitycznych - tworzenie rozwiązań analitycznych oraz automatycznych raportów ułatwiających pracę oraz podejmowanie decyzji Automatyzacja...
03.05.2025
Analityk Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubelskie / Janów Lubelski
Analiza danych dotyczących rentowności sprzedaży. Ocena kosztów produkcji i cen sprzedaży. Prowadzenie analiz rynkowych i benchmarków. Tworzenie i optymalizacja narzędzi do monitorowania i przewidywania wyników sprzedaży. Uczestnictwo w procesie budżetowania. Obsługa baz danych i systemu SAP, wprowadzanie danych....