Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

Dołącz do ekipy jako
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa, Bemowo, ul. Połczyńska 121
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!
Kogo szukamy?
  • wykazujesz się otwartością i życzliwością
  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie zwrotów i reklamacji (znasz przepisy konsumenckie) lub chcesz się w nim rozwijać
  • potrafisz pracować zespołowo i cenisz współpracę z innymi
  • jesteś skrupulatny/a i dokładny/a, zwłaszcza w obszarze zarządzania terminarzem oraz przepływem informacji do klienta
  • masz doświadczenie w związane z obsługą kasy, przepływem środków finansowych i dokumentami fiskalnymi
  • jesteś gotowy/a do pracy zmianowej w godzinach otwarcia sklepu (06:30 - 21:00), także w soboty (do 3 w miesiącu) i w niedziele handlowe
Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
  • obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami
  • prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami
  • współpraca z innymi działami sklepu, w celu szybkiego i skutecznego rozwiązywania zagadnień związanych ze zwrotami i reklamacjami
  • budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
  • premia kwartalna
  • udział w wynikach i Akcjonariat
  • fundusz mieszkaniowy
  • dofinansowanie do termomodernizacji
  • ubezpieczenie grupowe
  • Mindgram - platforma edukacyjno-welbeingowa
  • prywatna opieka medyczna
  • goFLUENT - platforma do nauki języków obcych
  • kafeteria benefitów MyBenefit
  • rabat na zakupy
  • telefon służbowy
  • autorskie programy rozwojowe i wsparcie przełożonego
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Burakowskiej 14, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.
kariera.leroymerlin.pl

Podobne oferty:

25.07.2025

Pracownik Działu Reklamacji

Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin

Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń reklamacyjnych składanych przez...

Więcej informacji

25.07.2025

Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Bemowo

Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie programów lojalnościowych...

Więcej informacji

24.07.2025

Specjalista ds. reklamacji i gwarancji w branży motoryzacyjnej

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, Śledzenie przebiegu napraw gwarancyjnych, Przechowywanie dokumentacji i kart gwarancyjnych, inicjowanie przeglądów, Analiza treści reklamacji i ocenianie ich zasadności, Pozyskiwanie autoryzacji naprawy, Wystawianie wniosków gwarancyjnych, Koordynacja napraw gwarancyjnych,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia