Doradca/ Doradczyni Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej
(pełny etat)
IKEA Retail, Zdalne Miejsce Spotkań z Klientami, Warszawa, Okęcie
- obsługa przychodzących kontaktów reklamacyjnych w wybranym przez klientów IKEA kanale komunikacji: telefon
- analizowanie zgłoszonych przez klientów spraw reklamacyjnych, rejestrowanie nowych zgłoszeń dotyczących reklamacji produktów i usług oraz proponowanie dopasowanych do danej sytuacji rozwiązań,
- pomocne i przyjazne podejście do klientów zmierzające do rozwiązywania zgłoszenia,
- przyjmowanie, weryfikowanie i zapisywanie informacji od klienta w odpowiednich systemach (konieczna dobra znajomość obsługi komputera).
- masz doświadczenie w obsłudze klienta oraz pracy na kilku programach komputerowych równolegle (mile widziane doświadczenie w pracy w call/contact center),
- swobodnie komunikujesz się w języku polskim,
- lubisz produkty IKEA oraz interesujesz się wystrojem wnętrz,
- masz gotowość do pracy zmianowej w dni robocze i weekendowe dni handlowe między 08:00 a 19:00 (zapewniamy 2 weekendy wolne w miesiącu),
- masz gotowość do udziału w 1,5 miesięcznym szkoleniu wdrożeniowym w biurze w Warszawie przy Al. Krakowskiej 61.
- umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny, przedłużaną następnie na czas nieokreślony po pozytywnej ocenie przełożonego,
- możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia i uzyskaniu pozytywnej rekomendacji przełożonego,
- comiesięczne dofinansowanie do posiłków (karta lunchowa),
- 15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA,
- rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,
- kartę Multisport,
- dodatkowe wynagrodzenie za każdą godzinę przepracowaną w nocy lub w weekend,
- punkty do wydania w kafeterii np. na kino, zakupy, restauracje, wycieczki,
- darmowy dostęp do platformy umożliwiającej naukę języków obcych,
- przelew, kartę upominkową IKEA lub kartę przedpłaconą na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, urodzenia/przysposobienia/przyjęcia na wychowanie dziecka Pracownika,
- 26 (zamiast ustawowych 20) dni urlopu na start dla wszystkich, po podpisaniu umowy na czas nieokreślony,
- dodatkowe dni wolne urlopu ojcowskiego IKEA z okazji narodzin lub adopcji dziecka,
- premię roczną uznaniową zależną od wyników IKEA,
- prywatny plan emerytalny (PPE),
- ubezpieczenie na życie (NNW),
- kredyt 0% na zakupy w IKEA,
- Program Wsparcia Pracownika: dostęp do konsultacji ze specjalistami w ramach wsparcia osobistego, prawnego, finansowego i zdrowotnego (Infolinia 24/7 oraz indywidualne sesje),
- grafiki przekazywane z wyprzedzeniem.
Podobne oferty:
06.04.2025
Konsultant Biura Obsługi Klienta
Firma: Symfonia Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 132
Zakres obowiązków : Obsługa klientów firmy Symfonia zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi; Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Symfonia; Udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów oraz partnerów; Zapewnienie norm jakościowych,...
04.04.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Obsługa klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy. Informowanie klientów o ofercie i rozwiązywanie ich problemów. Zapewnienie wysokiej jakości i terminowości wykonywanych zadań. Wprowadzanie danych do systemów firmy. Wymagania: Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane. Wysoka kultura...
04.04.2025
Pracownik telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)
Firma: ManpowerGroup
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Miejsca pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat Bieżące odpowiadania na zapytania klientów – wsparcie klienta w rozwiązaniu problemów i udzieleniu mu pomocy z zachowaniem...