- obsługa zapytań telefonicznych i mailowych,
- wsparcie klientów i dostawców w rozwiązywaniu bieżących spraw,
- wprowadzanie zamówień oraz zgłoszeń reklamacyjnych,
- dbanie o estetykę stanowiska sprzedażowego,
- aktualizowanie danych w systemie wewnętrznym,
- współpraca z innymi działami w celu zapewnienia płynnej obsługi.
- doświadczenie w kontaktach z klientem lub administracji biurowej,
- dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
- komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- znajomość pakietu MS Office,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w wyposażonym biurze stacjonarnym,
- stałe wynagrodzenie uzupełnione premią zależną od wyników,
- wsparcie w rozwoju kompetencji,
- dostęp do pakietu sportowego i prywatnej opieki medycznej,
- zniżki pracownicze na oferowane produkty.
Podobne oferty:
23.12.2025
Młodszy specjalista ds. procesów obsługi klienta (m/k)
Firma: Amlux Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ochota
Obsługa kontraktów sieciowych z klientami firmy Bieżący kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny, online) Obsługa procesu uwag/reklamacji zgłaszanych przez klientów Przygotowanie rozliczeń z klientami Tworzenie raportów oraz harmonogramu zgodnie z ustaleniami z klientem Weryfikacja zamówień na obiektach w zakresie...
23.12.2025
Customer Service Specialist with Ukrainian - popular clothing brand
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Customer service for a well-known clothing brand and maintaining the highest quality of customer service in line with project standards Efficient customer contact through phone, email, social media, live chat. On Sundays, there is a break from phone calls; only chat is supported Positive, empathetic, and professional approach...
23.12.2025
Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice, Centrum
Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung Bereitstellung von Informationen zu Produkten, Bestellungen und...