- obsługa zapytań telefonicznych i mailowych,
- wsparcie klientów i dostawców w rozwiązywaniu bieżących spraw,
- wprowadzanie zamówień oraz zgłoszeń reklamacyjnych,
- dbanie o estetykę stanowiska sprzedażowego,
- aktualizowanie danych w systemie wewnętrznym,
- współpraca z innymi działami w celu zapewnienia płynnej obsługi.
- doświadczenie w kontaktach z klientem lub administracji biurowej,
- dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
- komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- znajomość pakietu MS Office,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w wyposażonym biurze stacjonarnym,
- stałe wynagrodzenie uzupełnione premią zależną od wyników,
- wsparcie w rozwoju kompetencji,
- dostęp do pakietu sportowego i prywatnej opieki medycznej,
- zniżki pracownicze na oferowane produkty.
Podobne oferty:
02.12.2025
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim
Firma: Conrad Electronic Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta Kontrola poprawności zamówień Utrzymywanie pozytywnych relacji Współpraca z...
02.12.2025
Customer Support Specialist with German – Banking Service
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space Handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card Active listening Order processing in the general call hotline for private customers Good needs assessment Assistance with telephone...
02.12.2025
Technical Product Advisor with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...