- Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty)
- Budowanie i utrzymanie relacji z klientami
- Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling)
- Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana urządzeń
- Wprowadzanie danych do systemu
- Biegłość w języku niemieckim (C1), komunikatywny angielski (B1-B2)
- Doświadczenie w obsłudze klienta i umiejętności sprzedażowe
- Znajomość systemów operacyjnych Windows i pakietu MS Office
- Umowa o pracę, pełny etat
- Wynagrodzenie 7000 zł brutto + bonus 700 zł
- Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, programy rozwojowe)
Podobne oferty:
18.09.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu...
18.09.2024
Specjalista ds. wsparcia klienta morskiego
Firma: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
CO BĘDZIESZ ROBIĆ? Działanie jako pierwszy punkt kontaktowy dla przydzielonych klientów Proaktywne informowanie klienta o statusie przesyłki i bieżących kwestiach Obsługa próśb klientów dotyczących różnych tematów (w razie potrzeby kontakt z dodatkowymi interesariuszami) Wdrażanie nowych klientów, produktów,...
18.09.2024
Client Service Delivery Administrator with German
Firma: Aon
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie /
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the market! The Administrators...