Jesteśmy największym w Polsce autoryzowanym dealerem marki Thermo King, Frigoblock, lidera w produkcji systemów do kontroli temperatury w transporcie. Prowadzimy profesjonalną obsługę serwisową urządzeń Thermo King i Frigoblock w sześciu własnych stacjach serwisowych w Polsce.
- obsługa klientów serwisu – kontakt osobisty, mailowy i telefoniczny
- koordynacja zleceń serwisowych – od przyjęcia zgłoszenia od klienta, przez przekazanie do serwisu, aż po zamknięcie zlecenia
- wystawianie faktur i nadzór nad poprawnością rozliczeń
- aktualizacja danych w systemie – bieżące uzupełnianie informacji o klientach
- wykształcenie średnie lub wyższe
- znajomość programów z pakietu MS Office
- otwartość na pracę zmianową (8-16 / 12-20)
- umiejętność dostosowania sposobu komunikacji do różnych profili klientów
- dokładność oraz zdolność do analitycznego i wielozadaniowego myślenia
- odpowiedzialność za realizację zadań oraz umiejętność pracy zespołowej
- dobra organizacja pracy i umiejętność obsługi wielu procesów jednocześnie
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- motywacyjny system wynagrodzeń
- prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę
- rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych - dofinansowanie wczasów, karty przedpłacone
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w cyklu szkoleniowym Thermo King i innych szkoleniach
Podobne oferty:
12.12.2025
Doradca Serwisowy / Doradczyni Serwisowa ds. blacharskich i lakierniczych
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Profesjonalna, wysokiej jakości obsługa Klienta w zakresie usług serwisowych. Koordynowanie i nadzorowanie procesów napraw blacharsko-lakierniczych. Prowadzenie serwisu zgodnie z przyjętymi standardami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Realizacja założonych celów i planów sprzedażowych/serwisowych. Aktywny...
23.11.2025
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Opis stanowiska: odbierasz połączenia od klientów niemieckojęzycznych i udzielasz im praktycznej pomocy, wspierasz użytkowników w zakresie zgłoszeń serwisowych, gwarancji i obsługi produktów, analizujesz problemy techniczne i proponujesz szybkie rozwiązania, doradzasz w wyborze odpowiednich produktów i akcesoriów,...