- Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile.
- Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług.
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+).
- Otwartość i doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Łatwość w podejmowaniu decyzji.
- Płynność w obsłudze komputera.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- Praca w przyjaznym, międzynarodowym środowisku.
- Tryb pracy: najnowocześniejszy biurowiec w samym sercu Szczecina lub home office - wybór należy do Ciebie!
- Prywatna opieka medyczna.
- Benefity: vouchery na zakupy, darmowe aktywności sportowe i wiele innych.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Wewnętrzne szkolenia, podczas których możesz rozwinąć swoje umiejętności.
- Możliwość awansów w strukturach firmy poprzez rekrutacje wewnętrzne.
- Możliwość rozwoju umiejętności językowych.
Podobne oferty:
19.09.2024
Specjalista ds. komunikacji z klientem w języku polskim i ukraińskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie oraz język ukraiński na...
19.09.2024
Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem szwedzkim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących. Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii technicznych. Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi. Wprowadzanie danych do systemu....
19.09.2024
Technical Customer Service Specialist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Providing customer support in the installation and operation of security cameras Answering customer inquiries - phone/chat/email Entering data into the system Knowledge of German language B2/C1 Communicative knowledge of English (B2) Openness in customer relations Ability to communicate freely over the phone Six months of...