Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim

Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
Co będizesz robić?
  • Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat.
  • Przestrzegać ustalonych procedur w celu szybkiego i profesjonalnego rozwiązywania potrzeb klientów.
  • Przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych i koordynowanie serwisów naprawczych.
  • Dostarczanie wsparcia poprzez rozwiązywanie technicznych problemów.
  • Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, zarządzanie zwrotami i udzielanie informacji o produktach.
  • Asystowanie klientom na wszystkich etapach procesu zakupowego.
  • Dążenie do zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów.
Wymagania:
  • Biegłość w języku rumuńskim na poziomie C1/C2 oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w produktach konsumenckich.
  • Umiejętność pracy z różnymi systemami i platformami.
  • Kompetencje w zakresie obsługi pakietu Microsoft Office.
  • Empatia wobec klientów, zachowując obiektywność.
  • Doskonałe umiejętności telefoniczne oraz pracy w zespole.
Oferujemy:
  • Pracę w modernistycznym biurze w centrum miasta.
  • Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kafeterię benefitów, ubezpieczenie na życie oraz kursy językowe.
  • Atrakcyjny bonus za polecenie pracownika.
  • Międzynarodowe, przyjazne środowisko pracy i możliwości rozwoju kariery.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

15.08.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów...

Więcej informacji

15.08.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email. Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych. Przygotowywanie manulanych zwrotów i reagowanie na skargi związane z GDPR. Utrzymywanie profesjonalnej, empatycznej i skoncentrowanej na rozwiązaniach jakości...

Więcej informacji

15.08.2025

Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta

Firma: SP EUROPE Sp. z o.о.

Lokalizacja: mazowieckie / Pruszków

Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i Excel); Koordynowanie pracy zespołu obsługującego klientów, w...

Więcej informacji