- Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat.
- Przestrzegać ustalonych procedur w celu szybkiego i profesjonalnego rozwiązywania potrzeb klientów.
- Przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych i koordynowanie serwisów naprawczych.
- Dostarczanie wsparcia poprzez rozwiązywanie technicznych problemów.
- Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, zarządzanie zwrotami i udzielanie informacji o produktach.
- Asystowanie klientom na wszystkich etapach procesu zakupowego.
- Dążenie do zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów.
- Biegłość w języku rumuńskim na poziomie C1/C2 oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w produktach konsumenckich.
- Umiejętność pracy z różnymi systemami i platformami.
- Kompetencje w zakresie obsługi pakietu Microsoft Office.
- Empatia wobec klientów, zachowując obiektywność.
- Doskonałe umiejętności telefoniczne oraz pracy w zespole.
- Pracę w modernistycznym biurze w centrum miasta.
- Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kafeterię benefitów, ubezpieczenie na życie oraz kursy językowe.
- Atrakcyjny bonus za polecenie pracownika.
- Międzynarodowe, przyjazne środowisko pracy i możliwości rozwoju kariery.
Podobne oferty:
15.08.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów...
15.08.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email. Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych. Przygotowywanie manulanych zwrotów i reagowanie na skargi związane z GDPR. Utrzymywanie profesjonalnej, empatycznej i skoncentrowanej na rozwiązaniach jakości...
15.08.2025
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
Firma: SP EUROPE Sp. z o.о.
Lokalizacja: mazowieckie / Pruszków
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i Excel); Koordynowanie pracy zespołu obsługującego klientów, w...