- Umowa zlecenie z premiami za wyniki
- Pakiet benefitów: karta Multisport i dofinansowanie opieki medycznej w Medicover
- Godziny pracy: głównie 9:00 - 17:00 (infolinia jest czynna 24/7 więc czasem możliwa jest praca w święta, weekend czy popołudniami)
- Profesjonalne szkolenia na start – nauczymy Cię wszystkiego, czego potrzebujesz
- Nowoczesne biuro w świetnej lokalizacji (al. Jerozolimskie 142 B) – przy samym dworcu Warszawa Zachodnia
- Zgrany zespół, w którym liczy się dobra atmosfera i współpraca
- Wyjścia integracyjne – u nas nie tylko praca, ale i relacje!
- Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych)
- Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące)
- Budowanie relacji z Klientami i troska o ich satysfakcję
- Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom
- Jesteś osobą odpowiedzialną i otwartą na naukę
- Potrafisz działać pod presją czasu i dobrze organizujesz swoją pracę
- Znasz język angielski w stopniu pozwalającym na obsługę Klienta (B2)
- Jesteś dyspozycyjna/y do udziału szkoleniu (3 dni po 8 godzin, odpłatne)
- Posiadasz status studenta (mile widziany, ale niekonieczny)
- Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe w dynamicznym środowisku
Podobne oferty:
10.03.2025
Doradca klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Lokalizacja: wielkopolskie / Złotów
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
10.03.2025
Doradca Klienta
Firma: Dekor-Art-Serwis Sp. z o.o.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
utrzymanie kontaktów osobistych oraz telefonicznych z klientami, wyjazdy do klientów na wyznaczonym obszarze. umiejętności interpersonalne, otwartość, umiejętność prowadzenia rozmowy handlowej, umiejętność pracy w środowisku Windows.
10.03.2025
Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta BDC (Business Development Center - Call Center)
Firma: G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
OPIS STANOWISKA: Kontakt telefoniczny z klientami działu serwisu, sprzedaży Umawianie wizyt serwisowych Umawianie jazd testowych Wstępna diagnoza potrzeb klienta Badanie jakości serwisu i działu handlowego Zarządzanie kalendarzem mechaników Dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta Codzienna praca w systemie CRM...