- Nawiązywanie kontaktu z firmami z przypisanego portfela oraz umawianie rozmów sprzedażowych
- Tworzenie strategii działań dla potencjalnych kontrahentów
- Analiza potrzeb klientów i proponowanie dopasowanych rozwiązań
- Realizacja celów sprzedażowych w zespole oraz indywidualnie
Wymagania:
- Biegły angielski w mowie i piśmie na poziomie C1
- Doświadczenie w sprzedaży B2B lub telefonicznej obsłudze klienta
- Umiejętność prowadzenia rozmów z decydentami biznesowymi
- Gotowość do pracy w godzinach popołudniowo-nocnych
Oferujemy:
- Wynagrodzenie od 10 000 do 11 160 zł brutto z dodatkami za zmiany nocne
- Szkolenia sprzedażowe, dostęp do kursów językowych i ścieżki rozwoju
- Prywatną opiekę medyczną z pakietem okulistycznym oraz kartę sportową
- Dodatkowe dni wolne oraz system premiowy
Podobne oferty:
20.11.2025
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Codzienny kontakt z klientami w języku rosyjskim i polskim (mailowo oraz telefonicznie) Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą Wsparcie przy procesach reklamacji, wymianie sprzętu i innych zgłoszeniach klientów Uzupełnianie oraz aktualizowanie danych w...
20.11.2025
Electronics leader
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
What will you do? respond to calls from German-speaking customers, help with repairs, warranties, parts and minor defects, look for solutions remotely (so that the service technician can have a rest), match products to customers in response to their needs, work with a CRM system - great if you are familiar with SAS Customer...
20.11.2025
Customer Service advisor with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical troubleshooting support and guidance....