- zarządzanie siecią partnerów na platformie benefitowej,
- aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi partnerami (ustalanie marż, warunków handlowych, rabatów),
- dbanie o atrakcyjność ofert na platformie, przygotowywanie kalendarza promocji oraz weryfikacja ich efektywności,
- monitorowanie i raportowanie efektywności sprzedaży benefitów,
- analiza konkurencji i trendów rynkowych w obszarze benefitów pracowniczych,
- współpraca z innymi działami w celu integracji ofert na platformie.
- doświadczenie w zarządzaniu partnerstwami lub w sprzedaży,
- umiejętności negocjacyjne i analityczne,
- znajomość rynku benefitów pracowniczych,
- zdolność do budowania długofalowych relacji z partnerami,
- zorientowanie na wynik i umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność prowadzenia analiz rynkowych i wyciągania wniosków,
- znajomość MS Excel na poziomie min. średnio-zaawansowanym,
- kreatywność i proaktywność w poszukiwaniu nowych partnerów,
- umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i adaptacji do zmieniających się warunków.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat,
- praca w systemie hybrydowym (50% pracy zdalnej),
- prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny ,
- bezpłatny dostęp do ponad 6000 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w ramach pakietu Medicover Sport,
- dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru) zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne,
- możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover,
- angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej „Zdrowie przez cały rok”,
- #PoszukiwanyPoszukiwana – polecamy swoich znajomych do pracy w Medicover, a do tego pracujemy z osobami, które cenimy i lubimy. Za polecenie możemy zyskać nawet do 6000 zł,
- dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego.
Podobne oferty:
17.11.2025
Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych i obsługi klienta
Firma: REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień sporządzania ofert, umów i aneksów raportowania prowadzenia dokumentacji Szukamy Ciebie jeśli:...
17.11.2025
Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych i obsługi klienta
Firma: REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych
Lokalizacja: opolskie / Opole
Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień sporządzania ofert, umów i aneksów raportowania prowadzenia dokumentacji Szukamy Ciebie jeśli:...