Czym będziesz się zajmować:
- Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat)
- Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży
- Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań
- Budowaniem długofalowych relacji z partnerami z branży reklamowej i technologicznej
- Monitorowaniem zmian na rynku i nowych rozwiązań w IT
Czego oczekujemy:
- Minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta biznesowego
- Znajomości języka rosyjskiego i angielskiego na poziomie bardzo dobrym
- Umiejętności prowadzenia negocjacji i szybkiego reagowania na potrzeby klienta
- Wiedzy z zakresu podstawowych rozwiązań SaaS lub technologii chmurowych
- Dostępności do pracy na miejscu w Krakowie
Co zapewniamy:
- Pakiet prywatnej opieki medycznej
- Kartę sportową
- Elastyczny grafik i dodatkowy urlop
- Wsparcie szkoleniowe i dofinansowanie kursów językowych i sprzedażowych
Podobne oferty:
06.09.2025
Ekspert Sklepu ds. Handlowych
Firma: Carrefour Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Twoje zadania: Rozdzielanie zadań pracownikom i pilnowanie ich wykonania (zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, higieny itp.). Pomoc koordynatorowi sklepu w organizacji pracy. Dbanie o dobry wygląd sklepu. Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta. Podejmowanie działań, aby sklep osiągał dobre wyniki. Zarządzanie...
04.09.2025
Specjalista ds. handlowych
Firma: REMONDIS Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania i utrzymywanie kontaktów i prowadzenia rozmów handlowych prowadzenia działalności marketingowej zgodnie z polityką firmy sporządzania ofert, umów i aneksów udziału w przetargach monitorowania rynku i analizy konkurencji realizacja założonego planu sprzedaży...
04.09.2025
Doradca ds. rozwoju usług B2B
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń
aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i rozwijanie relacji, dopasowywanie ofert do indywidualnych potrzeb firm, prowadzenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie ofert, organizacja spotkań – również online, wspieranie wdrożeń usług u nowych partnerów, udział w kampaniach promocyjnych i inicjatywach...