Ogłoszenie numer: 9466546, z dnia 2025-02-09
Klient portalu Praca.pl
Doradca ds. Ubezpieczeń
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Obsługa klientów Aon i zarządzanie przypisanym portfelem.
- Aktywna współpraca z klientami.
- Prowadzenie negocjacji z dostawcami.
- Tworzenie slipów brokerskich, opracowań, raportów i rekomendacji.
- Realizacja planów rozwoju.
- Raportowanie zgodne z procedurami Aon.
- Utrzymanie porządku w dokumentacji zgodnie z procedurami Aon.
- Rozszerzanie wiedzy zawodowej.
Wymagania
- Doświadczenie w ubezpieczeniach na życie lub opiece medycznej.
- Studia wyższe lub ich trwający cykl.
- Dobra znajomość języka angielskiego (preferowane).
- Zdolność do zdobycia uprawnień brokerskich.
- Biegłość w MS Office, szczególnie Excel.
Oferujemy
- Kompleksowy pakiet benefitów.
- Promocja różnorodności i inkluzywne środowisko pracy.
- Elastyczne rozwiązania pracy (polityka Smart Working).
- Dwa dodatkowe dni wolne dla dbałości o dobrostan.
- Kultura ciągłego uczenia się.
- Dostosowanie warunków pracy dla osób z niepełnosprawnościami.
Podobne oferty:
06.03.2025
Doradca Klienta
Firma: GRUPA PZU
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów finansowych Praktyczna znajomość...
04.03.2025
Doradca Klienta
Firma: GRUPA PZU
Lokalizacja: śląskie / Wodzisław Śląski
Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności poprzez pozyskiwanie nowych klientów, w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów również poza Oddziałem (w terenie)...
01.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – infolinia ubezpieczeniowa
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji o polisach, składkach i zgłoszeniach szkód, Rejestracja szkód i zarządzanie dokumentacją, Pojedyncze połączenia wychodzące (bez sprzedaży) – np. badanie satysfakcji klientów, Obsługa korespondencji mailowej i dokumentów. Doświadczenia w obsłudze...