SIXT jest liderem światowego rynku rent a car i obecnie posiada ponad 2 000 oddziałów w 105 krajach. Firma powstała w 1912 roku w Niemczech, a Polsce działa od ponad 20 lat. Operatorem licencji SIXT na Polskę jest firma Eurorent Sp. z o.o.
SIXT Polska dostarcza klientom kompleksową usługę wynajmu samochodów na najwyższym poziomie, zarówno w zakresie wynajmu krótko i długoterminowego, samochodów na abonament, a także limousine service, czyli pojazdu z kierowcą. W portfolio SIXT znajduje się szeroki wybór samochodów znanych marek od klasy ekonomicznej po premium.
- Kompleksowa obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, przyjmowanie rezerwacji i zawieranie umów.
- Pomoc w doborze pojazdu oraz prezentacja oferty i usług dodatkowych.
- Przygotowywanie dokumentacji oraz realizacja płatności.
- Współpraca z zespołem i dbanie o wysoki standard obsługi.
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i satysfakcję klientów.
- Doświadczenie w pracy z klientem, najlepiej w sprzedaży, hotelarstwie lub obsłudze recepcyjnej.
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
- Czynne prawo jazdy kat. B od minimum 2 lat.
- Umiejętność pracy w systemie zmianowym.
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność i zaangażowanie.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjny system prowizyjny.
- Stabilną pracę w zespole z przyjazną atmosferą.
- Prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie nauki języków obcych.
- Zniżki na wynajem samochodów.
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń.
Podobne oferty:
23.11.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....
23.11.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Jelenia Góra
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....
23.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi. Wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki), Dobra znajomość pakietu MS Office,...