Ogłoszenie numer: 10019167, z dnia 2025-07-12
Klient portalu Praca.pl
Doradca klienta / Kasjer bankowy - klienci detaliczni
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Bezpośrednia obsługa Klientów indywidualnych
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
- Sprzedaż produktów finansowych dostosowanych do potrzeb Klienta
- Realizacja operacji kasowych oraz innych dyspozycji Klientów
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
- Realizacja celów sprzedażowych
Wymagania
- Bezpośrednia obsługa Klientów indywidualnych
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
- Sprzedaż produktów finansowych dostosowanych do potrzeb Klienta
- Realizacja operacji kasowych oraz innych dyspozycji Klientów
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
- Realizacja celów sprzedażowych
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego i udział w wewnętrznych programach szkoleniowych
- Wsparcie przełożonych oraz przyjazną atmosferę pracy
- Możliwość awansu w strukturach firmy krajowej i zagranicznej
- Pracę w otwartym, różnorodnym zespole
Podobne oferty:
12.07.2025
Ekspert w Sieci Sprzedaży
Firma: Bank Pocztowy S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wałbrzych
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm Nasze...
12.07.2025
Ekspert w Sieci Sprzedaży
Firma: Bank Pocztowy S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Wyszków
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm Nasze...
12.07.2025
Ekspert w Sieci Sprzedaży
Firma: Bank Pocztowy S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Siedlce
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm Nasze...