Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
- Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta;
- Realizacja sprzedaży;
- Utrzymywanie standardu ekspozycji;
- Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
- Doświadczenia w sprzedaży na podobnym stanowisku;
- Umiejętności organizacji pracy własnej;
- Kreatywności, samodzielności;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych.
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- Premię retencyjną;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Prezent urodzinowy.
Podobne oferty:
15.09.2025
Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta
Firma: Patrycja Chylińska
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
Kompleksowe wsparcie klientów w zakresie produktów i usług, z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (telefon, e-mail, czat). Profesjonalne rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz obsługa reklamacji. Prowadzenie dokumentacji oraz dbanie o aktualność danych w systemie CRM. Współpraca z innymi działami w celu...
15.09.2025
Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta
Firma: Patrycja Chylińska
Lokalizacja: pomorskie / Tczew
Kompleksowe wsparcie klientów w zakresie produktów i usług, z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (telefon, e-mail, czat). Profesjonalne rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz obsługa reklamacji. Prowadzenie dokumentacji oraz dbanie o aktualność danych w systemie CRM. Współpraca z innymi działami w celu...
15.09.2025
Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta
Firma: Patrycja Chylińska
Lokalizacja: pomorskie / Malbork
Kompleksowe wsparcie klientów w zakresie produktów i usług, z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (telefon, e-mail, czat). Profesjonalne rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz obsługa reklamacji. Prowadzenie dokumentacji oraz dbanie o aktualność danych w systemie CRM. Współpraca z innymi działami w celu...