SIXT jest liderem światowego rynku rent a car i obecnie posiada ponad 2 000 oddziałów w 105 krajach. Firma powstała w 1912 roku w Niemczech, a Polsce działa od ponad 20 lat. Operatorem licencji SIXT na Polskę jest firma Eurorent Sp. z o.o.
SIXT Polska dostarcza klientom kompleksową usługę wynajmu samochodów na najwyższym poziomie, zarówno w zakresie wynajmu krótko i długoterminowego, samochodów na abonament, a także limousine service, czyli pojazdu z kierowcą. W portfolio SIXT znajduje się szeroki wybór samochodów znanych marek od klasy ekonomicznej po premium.
- Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie wynajmu pojazdów,
- Wprowadzanie i nadzorowanie dokumentacji najmu – umowy, płatności, dane klientów,
- Budowanie relacji z klientami pojawiającymi się bez wcześniejszej rezerwacji,
- Wspieranie codziennej pracy punktu obsługi – raportowanie, administracja, kontakt z innymi działami,
- Reprezentowanie marki zgodnie z najwyższymi standardami,
- Gotowość do krótkoterminowych podróży służbowych.
- Osób z doświadczeniem w obsłudze klienta i sprzedaży,
- Swobodnie komunikujących się po angielsku (min. poziom B2),
- Nastawionych na rozwiązywanie potrzeb klienta i budowanie pozytywnego doświadczenia,
- Posiadających ważne prawo jazdy kat. B (minimum 2 lata),
- Z wysoką kulturą osobistą i energią do działania.
- Znajomość języka niemieckiego,
- Zainteresowanie motoryzacją i nowymi technologiami w tej branży.
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę i elastyczny grafik,
- Jasny i motywujący system premiowy,
- Dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej oraz szkoleń językowych online,
- Możliwość wynajmu auta na preferencyjnych warunkach,
- Pracę w nowoczesnym środowisku, które wspiera rozwój kompetencji.
Podobne oferty:
23.05.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Siedlce
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych wystawianie i księgowanie faktur, sprawdzanie...
23.05.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – branża techniczna
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Obsługa klientów i rejestrowanie zamówień w systemie Przygotowywanie ofert i zestawień handlowych Kontrola stanów magazynowych i przekazywanie informacji do działu logistyki Kompletowanie dokumentów sprzedażowych Doświadczenie w pracy biurowej lub handlowej (mile widziane w branży technicznej) Znajomość pakietu MS...
23.05.2025
Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
Firma: Concentrix
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie, pracujesz w zespole - współpraca...