- Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów.
- Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail.
- Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania.
- Wprowadzanie danych klienta do systemu.
- Pomaganie w podstawowych czynnościach takich jak: logowanie do konta klienta, zamawianie dodatkowych kart lub nagród.
- Satysfakcja z obsługi klienta oraz empatia przy opracowywaniu różnorodnych zapytań klienta.
- Komunikatywność wraz z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego (C1).
- Bardzo dobra obsługa komputera i umiejętność multitaskingu.
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole.
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie.
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie.
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się.
- Praca zdalna lub w biurze.
- Bardzo dobre połączenie biura z komunikacją miejską ze względu na lokalizację.
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami.
- Prywatna opieka medyczna.
- Karta Multisport.
- Dofinansowanie do okularów.
- Dofinansowanie do kursów online (nauka języków obcych, hobby, samorozwój).
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe.
- Bonus pieniężny za polecenie osób do pracy - Obecnie trwa konkurs w którym udział mogą również wziąć osoby dołączające do naszego zespołu. Możliwość otrzymania dodatkowego bonusu do 2000 Euro brutto.
Podobne oferty:
19.09.2024
Specjalista ds. komunikacji z klientem w języku polskim i ukraińskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie oraz język ukraiński na...
19.09.2024
Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem szwedzkim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących. Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii technicznych. Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi. Wprowadzanie danych do systemu....
19.09.2024
Technical Customer Service Specialist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Providing customer support in the installation and operation of security cameras Answering customer inquiries - phone/chat/email Entering data into the system Knowledge of German language B2/C1 Communicative knowledge of English (B2) Openness in customer relations Ability to communicate freely over the phone Six months of...