- Wsparcie klienta tylko drogą mailową
- Wsparcie oraz odpowiadanie na potrzeby i zapytania klientów zgodnie z polityką firmy
- Obsługa zwrotów, zamówień i reklamacji
- Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2
- Umiejętność rozwiązywania problemów klienta
- Bycie empatycznym oraz cierpliwym
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz swobodne pisanie
- A reszty.... a reszty Cię nauczymy!
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat od 25 sierpnia 2025
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN
- Genialne szkolenia oraz integracje!
- Vouchery na zakupy od klienta
- Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse dla osob, ktore chca sie rozwijac!
- Akademia CNX z programem mentoringowym
- Uniwersytet CNX: nielimitowany dostęp do szkoleń online
- Wspaniała kultura pracy: celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych!
Podobne oferty:
02.10.2025
Technical Product Advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...
02.10.2025
Customer Service Professional with Georgian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...
02.10.2025
Technical Product Advisor with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...