- Wsparcie klienta tylko drogą mailową
- Wsparcie oraz odpowiadanie na potrzeby i zapytania klientów zgodnie z polityką firmy
- Obsługa zwrotów, zamówień i reklamacji
- Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2
- Umiejętność rozwiązywania problemów klienta
- Bycie empatycznym oraz cierpliwym
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz swobodne pisanie
- A reszty.... a reszty Cię nauczymy!
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat od 25 sierpnia 2025
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN
- Genialne szkolenia oraz integracje!
- Vouchery na zakupy od klienta
- Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse dla osob, ktore chca sie rozwijac!
- Akademia CNX z programem mentoringowym
- Uniwersytet CNX: nielimitowany dostęp do szkoleń online
- Wspaniała kultura pracy: celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych!
Podobne oferty:
05.09.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i ukraińskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klienta przed i po sprzedaży (telefon, e-mail, czat, social media). Rozwiązywanie problemów technicznych i reklamacji. Doradztwo produktowe i wsparcie w wyborze oferty. Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dobrego wizerunku firmy. Biegła znajomość języka...
05.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Siemianowice Śląskie
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów. Biegła znajomość języka czeskiego lub...
05.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów. Biegła znajomość języka czeskiego lub...