Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje

Ogłoszenie numer: 10366358, z dnia 2025-10-26

Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów
  • Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów
  • Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie programów lojalnościowych

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie reklamacji i zwrotów
  • Znajomość przepisów konsumenckich lub chęć ich poznania
  • Umiejętność pracy zespołowej i wysoka kultura osobista
  • Skrupulatność i dokładność w zarządzaniu informacją oraz terminarzem
  • Doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej i dokumentów finansowych
  • Gotowość do pracy zmianowej

Oferujemy

  • Premię kwartalną i udział w wynikach firmy
  • Program Akcjonariat i fundusz mieszkaniowy
  • Dofinansowanie do termomodernizacji
  • Ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do platformy wellbeingowej
  • Platforma do nauki języków obcych
  • Kafeteria benefitów MyBenefit
  • Telefon służbowy
  • Programy rozwojowe i realne wsparcie przełożonego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

18.11.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

17.11.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

17.11.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: dolnośląskie / Jelenia Góra

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia