Ogłoszenie numer: 10366358, z dnia 2025-10-26
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów
- Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów
- Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie programów lojalnościowych
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie reklamacji i zwrotów
- Znajomość przepisów konsumenckich lub chęć ich poznania
- Umiejętność pracy zespołowej i wysoka kultura osobista
- Skrupulatność i dokładność w zarządzaniu informacją oraz terminarzem
- Doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej i dokumentów finansowych
- Gotowość do pracy zmianowej
Oferujemy
- Premię kwartalną i udział w wynikach firmy
- Program Akcjonariat i fundusz mieszkaniowy
- Dofinansowanie do termomodernizacji
- Ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do platformy wellbeingowej
- Platforma do nauki języków obcych
- Kafeteria benefitów MyBenefit
- Telefon służbowy
- Programy rozwojowe i realne wsparcie przełożonego
Podobne oferty:
18.11.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
17.11.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
17.11.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: dolnośląskie / Jelenia Góra
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...