Firma NAL producent
ekskluzywnej odzieży damskiej i właściciel Marki Caterina Leman
zatrudni na stanowisko:
- Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
- Dbanie o ekspozycję i estetyczny wygląd produktów w salonie
- Obsługa systemu kasowego i rozliczenia sprzedaży
- Sporządzanie codziennych raportów sprzedażowych
- Przyjmowanie oraz przygotowywanie dostaw towaru
- Doświadczenie w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze klienta
- Uprzejmość, wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Umiejętność pracy zespołowej i odpowiedzialność
- Sumienność, motywacja i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków
- Kreatywność oraz inicjatywa w podejściu do zadań
- Gotowość do nauki i rozwoju zawodowego
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w firmie o silnej pozycji na rynku odzieżowym
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z marką premium i wysokimi standardami obsługi
- Pakiet szkoleń przygotowujących do pracy
- Przyjazną atmosferę i współpracę w zgranym zespole
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Podobne oferty:
23.11.2025
Doradca Klienta
Firma: WIELKI ATRAKTOR Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Bielany, Galeria Młociny
Opis: Poszukujemy kandydatki do pracy na stanowisko Doradca Klienci w Salonie Green Point/Moodo/Top Secret mieszczącym się w Galerii Młociny w Warszawie / szukamy osób na cały etat i pół etatu. Jeżeli: jesteś osobą otwartą, pełną entuzjazmu i zaangażowania, umiesz nawiązywać nowe kontakty, lubisz kontakt z...
23.11.2025
Sprzedawca w markecie budowlanym
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Aktywna sprzedaż produktów i usług dopasowana do potrzeb klientów. Doradztwo i budowanie długofalowych relacji z klientami. Przygotowywanie i kompletowanie zamówień, monitorowanie ich realizacji. Utrzymanie porządku i estetycznej ekspozycji towarów na sali sprzedaży. Wsparcie przy rozkładaniu towaru, montażu...
22.11.2025
Customer Advisor with Serbian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Providing high-quality customer service via phone, email, chat, and social media Assisting with product information and resolving technical issues Initiating and managing Xiaomi device repair processes Adhering to detailed project guidelines and maintaining high service standards Supporting team goals and contributing to a...