Firma NAL producent
ekskluzywnej odzieży damskiej i właściciel Marki Caterina Leman
zatrudni na stanowisko:
- Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
- Dbanie o ekspozycję i estetyczny wygląd produktów w salonie
- Obsługa systemu kasowego i rozliczenia sprzedaży
- Sporządzanie codziennych raportów sprzedażowych
- Przyjmowanie oraz przygotowywanie dostaw towaru
- Doświadczenie w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze klienta
- Uprzejmość, wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Umiejętność pracy zespołowej i odpowiedzialność
- Sumienność, motywacja i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków
- Kreatywność oraz inicjatywa w podejściu do zadań
- Gotowość do nauki i rozwoju zawodowego
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w firmie o silnej pozycji na rynku odzieżowym
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z marką premium i wysokimi standardami obsługi
- Pakiet szkoleń przygotowujących do pracy
- Przyjazną atmosferę i współpracę w zgranym zespole
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Podobne oferty:
12.12.2025
Doradca Klienta (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenia w...
12.12.2025
Doradca Klienta (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenia w...
12.12.2025
Customer Advisor with Danish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust....