- Udzielanie wsparcia technicznego dla klientów indywidualnych (B2C) przez telefon.
- Odpowiadanie na zapytania dotyczące gwarancji, napraw i akcesoriów.
- Aktywne reagowanie na potrzeby klientów poprzez oferowanie odpowiednich rozszerzonych gwarancji i produktów (Cross- & Upselling).
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1); znajomość angielskiego mile widziana.
- Dyspozycyjność do pracy biurowej.
- Umiejętności komunikacyjne i orientacja na klienta.
- Doświadczenie w pracy z systemami CRM będzie dodatkowym atutem.
- Stałe wynagrodzenie: 7000 PLN brutto miesięcznie plus dodatkowe świadczenia (pakiety sportowe, opieka medyczna, kursy językowe, ubezpieczenie grupowe).
- Praca w nowoczesnym biurze z elastycznymi godzinami pracy, bez pracy w weekendy.
- Możliwości rozwoju i szkolenia w międzynarodowym środowisku.
- Działania socjalne i imprezy integracyjne.
Podobne oferty:
13.06.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Rozpoznawanie potrzeb klientów Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi Znajomość języka polskiego w...
13.06.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań Biegła znajomość języka słoweńskiego i dobra...
13.06.2025
Customer Service Specialist with Slovenian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an...