- Profesjonalna obsługa Klienta – z którym będziesz w stałym kontakcie
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych – to one mają wpływ na Twoją premię
- Ekspozycja produktów – będziesz odpowiedzialny za wizerunek salonu
- Obsługa kasy fiskalnej, komputera oraz terminala płatniczego – wszystkiego Cię nauczymy
- Pogodne nastawienie do świata i ludzi
- Praca z towarem zgodnie ze standardami marki
- Chęć do podejmowania nowych wyzwań
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Łatwość w nawiązywaniu relacji
- Umowę o pracę na pełen etat
- Czytelny system premiowania – zawsze wiesz, ile zyskujesz
- Szkolenia i rozwój kompetencji – będziemy Cię wspierać
- Elastyczne godziny pracy – zawsze się dogadamy
- Przyjazną atmosferę i pracę w dynamicznym zespole
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Dodatkowe świadczenia socjalne
- Dofinansowanie biletów do kina, teatru
- Dofinansowanie wypoczynku
Podobne oferty:
17.11.2025
Customer Advisor with Danish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust....
17.11.2025
Opiekun klienta z jędzykiem szwedzkim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Udzielasz wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, dbając o sprawną i przyjazną obsługę. Rozwiązujesz problemy użytkowników, budując pozytywne relacje i zaufanie. Wspierasz zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych jako pierwszy punkt kontaktu. Monitorujesz zgłoszenia i dbasz, aby...
17.11.2025
Customer Advisor with Swedish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust....