Ogłoszenie numer: 9971020, z dnia 2025-06-24
Klient portalu Praca.pl
Doradca klienta w sektorze motoryzacyjnym z językiem duńskim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail) z profesjonalizmem.
- Dokumentacja interakcji i działań z klientami.
- Współpraca z zespołem w celu polepszania obsługi klienta.
- Informowanie klientów o produktach, usługach i politykach.
- Podtrzymywanie pozytywnego kontaktu z klientami.
- Rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w motoryzacji.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacji w języku duńskim (min. C1) i angielskim (min. B2).
- Umiejętności organizacyjne, spokój i skoncentrowanie na rozwiązaniach.
- Zaangażowanie w naukę i adaptację do zmian.
Oferujemy
- Pracę zdalną w firmie z branży motoryzacyjnej.
- Pakiet benefitów, prywatną opiekę zdrowotną, ubezpieczenie na życie.
- Umowę o pracę, pełne szkolenia i rozwój kompetencji.
- Możliwość kariery i integracyjne wydarzenia firmowe.
Podobne oferty:
30.06.2025
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite Rückerstattungen und die GDPR-bezogene Beschwerden mit Sorgfalt...
30.06.2025
Customer Service Advisor with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing technical support. Your troubleshooting skills will be like the...
30.06.2025
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards,...