- Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej poprzez telefon, e-mail, social media, live chat.
- W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat. :)
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta.
- Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu.
- Nadzorowanie reklamacji i utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane.
- Biegła znajomość języka polskiego (min. C1).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
- Praca zmianowa: pon-pt. 8:00-16:00/11:00-19:00 + 3 dni w weekendy 9:00-17:00.
- Praca 5 dni w tygodniu. Jeśli pracujesz w weekend, dni wolne masz w ciągu tygodnia.
- Umowę zlecenie, elastyczny grafik.
- Rozwój kariery zawodowej w renomowanej firmie, która nagradza pracowników z zaangażowaniem i pasją.
- Pracuj z przyjaciółmi - możliwość otrzymania bonusa za polecenie znajomych.
Podobne oferty:
22.10.2025
Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta
Firma: Medicover Stomatologia
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 43B
Zakres obowiązków: Telefoniczny kontakt z pacjentami z istniejącej bazy – umawianie wizyt oraz przedstawianie usług stomatologicznych, Przedstawianie aktualnych ofert, promocji i pakietów zabiegów w sposób rzetelny i przejrzysty, Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi standardami, Budowanie trwałych,...
19.10.2025
Konsultant telefoniczny
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Ołtarzew
Obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz przez media społecznościowe i strony internetowe. Rejestracja zgłoszeń i nadzorowanie procesów obsługi klienta. Współpraca z działami serwisowym, sprzedażowym i handlowym. Monitorowanie satysfakcji klientów. Umiejętności interpersonalne i komunikatywne. Otwartość na nowe...
14.10.2025
Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta
Firma: MMorska sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia, Marina Yacht Park
Zakres obowiązków: Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez czat Rozwiązywanie reklamacji i zgłoszeń serwisowych, dbanie o satysfakcję klientów Prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim (mile widziane także rosyjski lub ukraiński) Budowanie dobrych relacji z klientami i realizacja...