Ogłoszenie numer: 9477361, z dnia 2025-02-14
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Szkolenie rozpoczyna się 17 marca.
- Praca w systemie zmianowym (8,5 godzin dziennie, 1-godzinna przerwa), od poniedziałku do piątku 7:00-19:00, weekendy 9:00-18:00.
- Pierwotnie stacjonarna praca w Warszawie, po 6-9 miesiącach możliwa praca hybrydowa.
- Pierwszy kontakt dla klientów w zagadnieniach podróży premium.
- Doradztwo w zakresie lotów, usług online, metod płatności, programów lojalnościowych.
- Obsługa zakupu biletów, różne metody płatności.
- Wsparcie klientów w przypadkach problemów z podróżami.
- Komunikacja z pasażerami telefonicznie i przez czat.
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Wymagania
- Biegła znajomość języka angielskiego (poziom C1).
- Zdolności interpersonalne, współpraca.
- Entuzjazm, cierpliwość, otwartość umysłu.
- Umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji.
- Precyzja, dokładność.
- Dobra organizacja pracy.
- Dyspozycyjność do pracy w Warszawie.
Oferujemy
- Pracę w renomowanej linii lotniczej SAS.
- Równe szanse dla każdego.
- Płatne, dwumiesięczne szkolenie i wsparcie opiekuna.
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku.
- Inwestycje w rozwój osobisty poprzez coaching i mentoring.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Podobne oferty:
14.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym
Firma: Delta Controls Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność obsługi komputera i programów MS Office (Word, Excel)...
14.03.2025
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów Czego...
14.03.2025
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta
Firma: Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Główne zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie zadań w obszarze płatności i stypendiów studenckich takich jak: nadawanie opłat za studia i przysługujących zniżek, wystawianie faktur na wniosek studenta, obsługa podań finansowych, ewidencja i rozpatrywanie wniosków stypendialnych, przygotowywanie decyzji...