- Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu,
- Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat,
- Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów,
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta,
- Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu,
- Nadzorowanie reklamacji i utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta,
- Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem.
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane,
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1),
- Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu,
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość,
- Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole,
- Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki,
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office,
- Praca zmianowa: Pon - Pt 8:00-16:00/11:00-19:00 i weekendy 9:00-17:00,
Praca 5 dni w tygodniu oraz tylko 3 dni weekendowe w miesiącu. Jeśli pracujesz w weekend, dni wolne masz w ciągu tygodnia.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z CRM.
- Umowę zlecenie na pełny etat lub część etatu,
- Rozwój kariery zawodowej w renomowanej firmie, która nagradza pracowników z zaangażowaniem i pasją.
Podobne oferty:
22.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Unique People sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta w zakresie rozmów przychodzących, analiza potrzeb Klienta i przedstawienie dopasowanej oferty, budowanie relacji z Klientem, dosprzedaż ofert, usług naszego Kontrahenta, odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji. Nasze oczekiwania: łatwość w nawiązywaniu...
21.11.2024
Specjalista ds. obsługi klienta (branża energetyczna)
Firma: Unique People sp. z o.o.
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra
Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta. W tej roli idealnie odnajdziesz się, jeżeli:...
20.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Unique People sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
zmiana nocna Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczna obsługa klientów, procesowanie zgłoszeń mailowych, obsługa aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie techniczne klientów, dbanie o pozytywną komunikację oraz wizerunek Kontrahenta. W nowej roli bez problemu odnajdziesz się, jeżeli: jesteś...