- Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu
- Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :)
- Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta
- Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu
- Nadzorowanie reklamacji i utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta
- Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
- Praca zmianowa: Pon - Pt 8:00-16:00/11:00-19:00 i weekendy 9:00-17:00
- Praca 5 dni w tygodniu oraz tylko 3 dni weekendowe w miesiącu. Jeśli pracujesz w weekend, dni wolne masz w ciągu tygodnia
- Doświadczenie w pracy z CRM
- Umowę zlecenie od pierwszego dnia współpracy
- Pracę w komfortowym biurze w Katowicach
- Rozwój kariery zawodowej w renomowanej firmie, która nagradza pracowników z zaangażowaniem i pasją
Podobne oferty:
08.07.2024
Customer Service Specialist with Hebrew and English
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote work) Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent command of spoken...
08.07.2024
Specjalista ds. Back Office z j. rumuńskim
Firma: Confilogi Group sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków AGENT DZIAŁU BACK OFFICE: obsługa klienta posprzedażowego w języku rumuńskim, prowadzenie rozmów posprzedażowych, weryfikacja zwrotów, reklamacji, kontakt pomiędzy klientem, a firmą kurierską, kontrola jakości rozmów konsultantów, weryfikacja rozmów wedle odgórnie ustalanych...
08.07.2024
Koordynator Pracy Oddziału
Firma: Moose Centrum Języków Obcych Marek Łoś, Grzegorz Kuzyk spółka jawna
Lokalizacja: śląskie / Katowice
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech nie boisz się pracy i wyzwań jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego