Ogłoszenie numer: 9475303, z dnia 2025-02-14
Doradca Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Rozpoczęcie szkolenia 17 marca.
- Praca 5 dni w tygodniu w systemie zmianowym (8,5 godziny dziennie, w tym 1-godzinna przerwa) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-19:00, sobota-niedziela 9:00-18:00.
- Praca stacjonarna w biurze w Warszawie przez pierwsze 6-9 miesięcy z możliwością przejścia na pracę hybrydową w zależności od wyników.
- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach związanych z podróżami premium.
- Doradztwo dotyczące lotów, produktów, usług online, metod płatności oraz programów lojalnościowych.
- Obsługa zakupu biletów lotniczych i różnych metod płatności.
- Wsparcie klientów podczas problemów z podróżami.
- Asystowanie pasażerom poprzez połączenia telefoniczne i czat.
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.
Wymagania
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1).
- Wrodzona zdolność do pomagania, współpraca.
- Entuzjazm, cierpliwość, otwartość umysłu.
- Umiejętność aktywnego słuchania i klarownej komunikacji.
- Precyzja i dokładność.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Dyspozycyjność do pracy w biurze w Warszawie.
Oferujemy
- Pracę w największej, renomowanej północnoeuropejskiej linii lotniczej 5-gwiazdkowej - SAS.
- Równe szanse dla wszystkich bez względu na wiek, płeć i inne czynniki.
- Płatne, dwumiesięczne szkolenie połączone z praktycznym uczeniem się i wsparciem dedykowanego opiekuna.
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, które poszerza horyzonty.
- Inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Podobne oferty:
14.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym
Firma: Delta Controls Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność obsługi komputera i programów MS Office (Word, Excel)...
14.03.2025
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów Czego...
14.03.2025
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta
Firma: Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Główne zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie zadań w obszarze płatności i stypendiów studenckich takich jak: nadawanie opłat za studia i przysługujących zniżek, wystawianie faktur na wniosek studenta, obsługa podań finansowych, ewidencja i rozpatrywanie wniosków stypendialnych, przygotowywanie decyzji...