Doradca Klienta z językiem angielskim

Ogłoszenie numer: 9475303, z dnia 2025-02-14

Doradca Klienta z językiem angielskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Rozpoczęcie szkolenia 17 marca.
  • Praca 5 dni w tygodniu w systemie zmianowym (8,5 godziny dziennie, w tym 1-godzinna przerwa) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-19:00, sobota-niedziela 9:00-18:00.
  • Praca stacjonarna w biurze w Warszawie przez pierwsze 6-9 miesięcy z możliwością przejścia na pracę hybrydową w zależności od wyników.
  • Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach związanych z podróżami premium.
  • Doradztwo dotyczące lotów, produktów, usług online, metod płatności oraz programów lojalnościowych.
  • Obsługa zakupu biletów lotniczych i różnych metod płatności.
  • Wsparcie klientów podczas problemów z podróżami.
  • Asystowanie pasażerom poprzez połączenia telefoniczne i czat.
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1).
  • Wrodzona zdolność do pomagania, współpraca.
  • Entuzjazm, cierpliwość, otwartość umysłu.
  • Umiejętność aktywnego słuchania i klarownej komunikacji.
  • Precyzja i dokładność.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Dyspozycyjność do pracy w biurze w Warszawie.

Oferujemy

  • Pracę w największej, renomowanej północnoeuropejskiej linii lotniczej 5-gwiazdkowej - SAS.
  • Równe szanse dla wszystkich bez względu na wiek, płeć i inne czynniki.
  • Płatne, dwumiesięczne szkolenie połączone z praktycznym uczeniem się i wsparciem dedykowanego opiekuna.
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, które poszerza horyzonty.
  • Inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
  • Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

14.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

Firma: Delta Controls Sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność obsługi komputera i programów MS Office (Word, Excel)...

Więcej informacji

14.03.2025

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów Czego...

Więcej informacji

14.03.2025

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

Firma: Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Główne zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie zadań w obszarze płatności i stypendiów studenckich takich jak: nadawanie opłat za studia i przysługujących zniżek, wystawianie faktur na wniosek studenta, obsługa podań finansowych, ewidencja i rozpatrywanie wniosków stypendialnych, przygotowywanie decyzji...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia